نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها: نگاه مثبتی که رئیس‌جمهور و وزیر کشور به شوراها دارند به استان‌ها هم تسری پیدا کند
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
عاملی مقدم

عاملی مقدم گفت: متأسفانه صدای ما به جایی نمی‌رسد و امیدواریم نگاه مثبتی که رئیس‌جمهور و وزیر کشور دارند به استان‌ها هم تسری پیدا کند و اقدامات خوبی که در دوره فعلی شوراها مانند تعامل مثبت و مفید با قوای سه‌گانه، شاهد آن هستیم، ادامه پیدا کرده و به نقطه مطلوب برسد.

حبیب‌اله عاملی مقدم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با گلایه از کم‌توجهی برخی از مسئولان به شوراها، گفت: متأسفانه علی‌رغم اینکه شخص رئیس‌جمهور و وزیر کشور به خوبی اهمیت شوراها را درک کرده و آن را در عرصه مدیریت کشور، مهم می‌دانند، برخی از مسئولان به ویژه در استان‌ها نگاه مثبتی به شوراها ندارند.

وی افزود: از سوی دیگر این مورد به خصوص در دوره‌های قبل دیده می‌شد که نمایندگان مجلس، به شوراها به چشم رقیب خود نگاه می‌کنند و وقتی نگاه این باشد دیگر چه می توان گفت.

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: وقتی که شورای استان ما یک مکان مناسب ندارد دیگر چه جای صحبتی می‌ماند؟ جایگاه شوراها باید والا باشد چون از مردم رأی می‌گیرند اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

عاملی مقدم خاطرنشان کرد: مصوبات شورای عالی استان‌ها در دوره‌های پیشین، خروجی خوبی در مجلس نداشته است، مصوبات ما در بالاترین نهاد شورایی کشور در مجلس چقدر بها داده شده است؟

وی در پایان اظهار داشت: متأسفانه صدای ما به جایی نمی‌رسد و امیدواریم نگاه مثبتی که رئیس‌جمهور و وزیر کشور دارند به استان‌ها هم تسری پیدا کند و اقدامات خوبی که در دوره فعلی شوراها مانند تعامل مثبت و مفید با قوای سه‌گانه، شاهد آن هستیم، ادامه پیدا کرده و به نقطه مطلوب برسد.


پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی