نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: عملیات " وعده صادق" هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
خارایی

خارایی گفت: این عملیات در اوج پختگی و پیچیدگی طراحی شده بود و هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و دشمنان بیش از پیش متوجه شدند که حتی فکر تجاوز و تهاجم به کشورمان را هم نمی‌توانند به ذهنشان خطور دهند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به عملیات غرورآفرین « وعده صادق»، گفت: به تمام رزمندگان اسلام که باعث افتخار و غرور ملی شدند و دل آزادگان جهان را شاد کردند، خداقوت می‌گویم.

وی افزود: این عملیات در اوج پختگی و پیچیدگی طراحی شده بود و هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و دشمنان بیش از پیش متوجه شدند که حتی فکر تجاوز و تهاجم به کشورمان را هم نمی‌توانند به ذهنشان خطور دهند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: همچنین این عملیات بار دیگر اقتدار و شجاعت رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی) را ثابت کرد که هر وعده‌ای بدهند، وعده صادق خواهد بود و مردم شریف ایران نیز به رهبرشان لبیک می‌گویند.

خارایی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقامات کشوری و لشکری نیز تأکید کرده‌اند، اگر رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند، این بار پاسخ جمهوری اسلامی ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

وی در پایان، تصریح کرد: بار دیگر از عزیزان و دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و تمام عزیزانی که در این حماسه نقش داشته‌اند، قدردانی می‌کنم و به ملت سلحشور ایران اسلامی و آزادگان و مظلومان جهان تبریک می‌گویم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی