نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها: دشمنان بدانند اگر تهدید و تجاوز کنند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد
دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
ساریخانی

ساریخانی گفت: آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی این را بدانند که دوران بزن‌دررو تمام شده و دشمنان بدانند اگر تهدید و تجاوز کنند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ آنها را سخت خواهیم داد.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به عملیات غرورآفرین « وعده صادق» گفت: درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام، همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا نزدیک و حق است.

وی افزود: دلاورمردان و سربازان امام خامنه‌ای( مدظله العالی ) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که اهل عمل هستند نه اهل حرف و وعده، و در بحث امنیت ملی با هیچکس شوخی ندارند.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت::رژیم صهیونیستی با این شرارت‌ها و ظلم‌هایی که به مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان می‌کند در آینده نزدیک نابود خواهد شد. این تازه آغاز ماجراست و جمهوری اسلامی ایران این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان و جنایتکاران نواخته است.

ساریخانی خاطرنشان کرد: اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی ایران این توانایی را دارد که اسرائیل را با خاک یکسان کند. آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی این را بدانند که دوران بزن‌دررو تمام شده و دشمنان بدانند اگر تهدید و تجاوز کنند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ آنها را سخت خواهیم داد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی