پیام تبریک و قدردانی رئیس شورای عالی استانها در پی عملیات " وعده صادق"
يکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
شهرام دبیری

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استانها در پیامی با قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام عملیات « وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی را به ملت بزرگ ایران و تمام مظلومان و آزادگان جهان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم « إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ »

رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی): « وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند، مثل اینکه به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیّه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.»

شامگاه دیشب، برای مردم بزرگ ایران و مظلومان غزه و آزادگان جهان، فراموش‌نشدنی خواهد بود. دلاورمردان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در عملیات « وعده صادق» چنان سیلی محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زدند که اثرات آن پاک شدنی نیست.

اگرچه جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها، همواره پاسخ‌های کوبنده محور مقاومت را در پی داشته است، اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیۀ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به ویژه در خطبه‌های نماز عید فطر تأکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه میشد.

 جمهوری اسلامی ایران نشان داد، اهل مماشات نیست و با متجاوزان، برخورد سختی خواهد کرد. در ادامه نیز اگر خطایی از دشمنان این ملت سر بزند، پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ شورایی کشور با قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران، انجام عملیات « وعده صادق» را به ملت بزرگ ایران و تمام مظلومان و آزادگان جهان تبریک می‌گویم و بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌کنم.

شهرام دبیری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی