پیام سرپرست دبیرخانه شورای عالی استانها به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
يکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
مفضفی

بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استانها در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: « سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، مجموعه‏‌اى است که وجودش امروز براى کشور و ملت ایران و همه هدفهاى والایى که این ملت براى خودش ترسیم کرده است، ضرورى و لازم است.»

دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با درک صحیح و به موقع از حوادث و رویدادهای اول انقلاب، فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی و برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه‌ها، موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و حفاظت از دستاوردهای انقلاب شده است. نقش سپاه در نابودی داعش و ایجاد ثبات و آرامش در منطقه انکارناپذیر است و این نهاد مقدس در قلب مردم دیگر کشورها نیز محبوب است.

نقش مهم این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف دفاعی‌، امنیتی‌، فرهنگی‌، سازندگی، امداد در حوادث و بلایای طبیعی و محرومیت زدایی در کشور، نه تنها قابل کتمان نیست بلکه از عوامل اصلی پیشرفت همه‌جانبه کشور بوده است.

کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات غرورآفرین « وعده صادق» بار دیگر توانایی و اقتدار این نهاد عزیز را ثابت کرد و باعث مسرت و خوشحالی ملت بزرگ ایران و مظلومان و آزادگان جهان شد.

اینجانب با گرامیداشت نام و یاد شهدای عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به روح بلند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستم و دوم اردیبهشت سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را گرامی می‌دارم و با آرزوی سربلندی روزافزون و توفیقات مداوم برای این مجموعه ارزشمند، به تمام فرماندهان و کارکنان آن و خانواده‌های صبورشان، تبریک و خداقوت می‌گویم.

بهنام مفضفی؛ سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی