رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست صمیمی با کارکنان دبیرخانه: پیشرفت مجموعه شورای عالی استان‌ها در گرو تلاش کارکنان است / به دنبال افزایش بودجه شورای عالی استان‌ها هستیم
دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
جلسه با کارکنان

دبیری با بیان اینکه ما معتقدیم پیشرفت مجموعه شورای عالی استان‌ها در گرو تلاش کارکنان است گفت: انتظار داریم کارکنان با یک همدلی خوب و به دور از تنش و حاشیه فعالیت‌های خوبی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، نشست صمیمانه شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها و بهنام مفضفی رئیس دبیرخانه این شورا با معاونان، مدیران و کارکنان دبیرخانه شورای عالی استان‌ها ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این نشست ضمن تبریک اعیاد گذشته و روز ملی شوراها گفت: هدف اصلی ما ارتقاء جایگاه شوراهاست و با توجه به تولد دیرهنگام شوراها ما دچار نوعی عقب ماندگی در اجرای قوانین مربوط به شوراها هستیم.

وی افزود: این عقب ماندگی سبب شده است که دبیرخانه شورای عالی ساختار سازمانی مشخص، بودجه کافی، ساختمان اختصاصی و اختیارات کافی برای اجرای قانون و عمل به وظایف خود را نداشته باشد.

دبیری ضمن قدردانی از عملکرد بهنام مفضفی رئیس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها و سایر مدیران و کارکنان دبیرخانه در این ایام کم گفت: خوشبختانه در این مدت زمان کوتاه سال سوم دوره ششم شاهد اقدامات خوب و قابل توجه بودیم و توانستیم بخشی از مشکلات را حل کنیم و در تلاش هستیم در بحث بودجه و گرفتن ساختمان مستقل کارهای جدی تری انجام دهیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: ما در این مدت تلاش کردیم یک نظم مالی در دبیرخانه و مجموعه شورای عالی استان‌ها ایجاد کنیم و با افزایش بودجه وضعیت مالی را بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: همچنین با وجود موانع قانونی در پی آن هستیم طرح طبقه بندی مشاغل در خصوص کارکنان دبیرخانه انجام شود و آنچه حق کارکنان هستند محقق گردد.

دبیری تصریح کرد: ما معتقدیم پیشرفت مجموعه شورای عالی استان‌ها در گرو تلاش کارکنان است و انتظار داریم کارکنان با یک همدلی خوب و بدور از تنش و حاشیه فعالیت های خوبی انجام دهیم.

همچنین در این نشست علی اکبر حسینی نماینده استان مازندران، علی رضائیان و سید عزیزالله میربراتی نمایندگان استان لرستان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی