تشریح نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان ها در سال جدید از زبان سخنگو
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فاروق اعظمی

اعظمی گفت: در این نشست که به صورت برخط برگزار شد، برنامه‌های سال پیش روی شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فاروق اعظمی سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تبریک سال نو در خصوص نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در سال جدید، گفت: در این نشست که به صورت برخط برگزار شد، برنامه‌های سال پیش روی شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، نامه معرفی آقای ولی شکوهی مقدم نماینده جدید استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام وصول شد و مقرر شد ایشان در اجلاس امروز شورای عالی استان‌ها، سوگند‌نامه خود را قرائت کنند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: چگونگی اجرای برنامه‌های هفته شوراها و برنامه‌ریزی جهت آن از دیگر مباحث مطرح‌شده در جلسه هیئت رئیسه بود. طرح‌های واصله به هیئت رئیسه نیز در این نشست بررسی شد.

اعظمی ادامه داد: همچنین ارائه گزارش اقدامات دبیرخانه توسط خلیلی معاونت دولت و امور کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها و گزارش اقدامات مرکز آموزش و پژوهش توسط زیارتی رئیس این مرکز در دستور کار بود.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها در پایان حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و عملیات تروریستی چابهار و راسک را محکوم کرد و گفت: قطعاً انتقام این اقدامات تروریستی گرفته خواهد شد و رژیم صهیونیستی از آنجا که در میدان جنگ رو به زوال رفته و به نابودی نهایی نزدیک شده است، دست به این حرکت‌های بزدلانه می‌زند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی