سخنگوی شورای عالی استان ها خبر داد: نشست مشترک و امضای تفاهم‌نامه میان شورای عالی استان‌ها و سازمان محیط زیست/نشست مدیران کل محیط زیست استان‌ها با اعضای شورای اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود
دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
اعظمی

اعظمی با اعلام اینکه رئیس شورای عالی استان‌ها با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد، گفت: در این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شورای عالی استان‌ها و سازمان محیط زیست منعقد می‌شود.

فاروق اعظمی سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها از برگزاری جلسه مشترک و جداگانه اعضای شوراهای اسلامی استان با مدیران کل محیط زیست استان‌ها خبر داد.

وی افزود: در این نشست که سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اعضای شورای عالی استان‌ها نیز در هر استان حضور دارند و همچنین تمامی این جلسه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس به یکدیگر متصل است.

اعظمی خاطرنشان کرد: در این روز _ ۴ اردیبهشت_ رئیس شورای عالی استان‌ها نیز با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد که در این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شورای عالی استان‌ها و سازمان محیط زیست منعقد می‌شود و پیرامون مسائل و موضوعات مشترک بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست نیز اعضای شورای عالی استان‌ها و شوراهای اسلامی استان نیز به همراه مدیران کل محیط زیست هر استان به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس حضور خواهند داشت.

اعظمی در پایان، گفت: ذکر این نکته نیز ضروری است که برای اولین بار رئیس شورای عالی استان‌ها به صورت همزمان با تمامی اعضای شورای اسلامی استان‌ها دیدار خواهد کرد که امیدواریم به زودی شرایطی فراهم شود تا این جلسه، به صورت حضوری نیز برگزار شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی