نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: رضایت شهروندان از دو حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی نشان دهنده عملکرد درست مدیریت شهری است
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
فلاح

فلاح با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری گفت: اگر قصد داریم رضایت شهروندان را از مدیریت شهر ارزیابی کنیم باید در دو حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی این رضایت سنجی انجام شود.

محمدرضا فلاح عضو شورای شهر اصفهان و نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت سیستم حمل و نقل در رضایت شهروندان گفت: یکی از مشکلات اصلی کلانشهرهای کشور وجود ترافیک و ضعف زیرساخت حمل و نقل است و شهروندان از این محل آسیب می‌بینند.

وی تصریح کرد: شهر اصفهان نیز مانند سایر کلانشهرها با این مسئله درگیر است. هرچند اخیرا سامانه مترو اصفهان در حال ساختمان است و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند اما باتوجه به نیاز روزافزون جمعیت، مترو توان پاسخگویی کامل به نیاز مردم را ندارد.

فلاح تصریح کرد: از این رو تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی رانی می تواند این کمبود را کاهش دهد یا جبران کند.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین حوزه خدمات شهری از دیگر مسائلی است که شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند و می بایست به سمت بهبود ارائه خدمات شهری برویم.

وی افزود: بنابراین اگر قصد داریم رضایت شهروندان را از مدیریت شهر ارزیابی کنیم باید در دو حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی این رضایت سنجی انجام شود.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: با بیان اینکه باید روزانه به صورت آنلاین خدمات انجام شده در این دو حوزه رصد شود، تصریح کرد: به رفاهیات و افزایش حقوق نیروهای شرکتی و حجمی در اتوبوسرانی توجه ویژه شود، هر چند اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که جای تشکر دارد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی