رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: تصویب طرح الحاق یک تبصره ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کمیسون فرهنگی

غلامی گفت: طرح الحاق یک تبصره ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب مصوب 1361 که در نشست های گذشته نیز مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفته بود با اصلاحاتی به تصویب رسید.

شمس الله غلامی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عال استان ها با اشاره به برگزاری نشست این کمیسیون گفت: 5 طرح در جلسه امروز مطرح شد که یکی از آن ها تصویب و بقیه به جلسات آتی موکول شد.

وی افزود: طرح الحاق یک تبصره ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب مصوب 1361 که در نشست های گذشته نیز مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفته بود با اصلاحاتی به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها همچنین خبر داد: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان مهمان جلسه امروز کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها بود و مقرر شد همایش کمیسیون های فرهنگی کلان شهرها در اصفهان و با حضور روسای کمیسیون های فرهنگی شوراهای کلان شهرها برگزار شود و طی آن به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی استان ها پرداخته شود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی