نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها: روند امدادرسانی به زلزله زدگان بندر لنگه به کُندی پیش می رود/ به دلیل کمبود دارو در هرمزگان مردم به خوددرمانی روی آورده اند
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
عبدالله پرواز

پرواز گفت: پس از گذشت چندین ماه از زلزله، خدمت‌رسانی و امداد به مردم زلزله‌زده به کُندی پیش می‌رود و با توجه به آغاز فصل سرما زندگی در خیمه‌ها برایشان مشکل است.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود داروهای آنتی بیوتیک و سرم در هرمزگان، گفت: مردم نگران درمان فرزندان خود هستند.

وی افزود: به دلیل کمبود دارو، مردم به خود‌درمانی روی آورده‌اند چرا که داروخانه‌ها را با دست خالی ترک می‌کنند و مسئولان لازم است هر چه سریع‌تر این مشکل را در هرمزگان و کشور مرتفع کنند.

پرواز در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان بندرلنگه نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: پس از گذشت چندین ماه از زلزله، خدمت‌رسانی و امداد به مردم زلزله‌زده به کُندی پیش می‌رود و با توجه به آغاز فصل سرما زندگی در خیمه ها برایشان مشکل است.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: دولت با تأمین اعتبار ساخت مسکن و بهسازی خانه‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهد و از دیگر سو پرداخت وام به مردم این مناطق تسهیل شود تا وضعیت بهبود یابد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی