نماینده پارس آباد در شورای اسلامی استان اردبیل سهمیه آرد پارس آباد در فصل کارگری افزایش یابد
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کریمی گیکلو

نماینده پارس آباد در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد در فصل برداشت محصولات باغی و کشاورزی مملو از کارگران فصلی است که برای تامین نان آنها باید سهمیه آرد شهرستان افزایش یابد.



بهنام کریمی در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در شهرها و روستاهای پارس آباد نوسانات برق به دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی آسیب جدی وارد می کند و بهتر است ادارات برق خسارات شهروندان را پرداخت کنند.
وی با ابراز گلایه از نبود روشنایی مناسب در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: در کنار حل مشکل افت برق شایسته است تا تبدیل کابل مسی به خود نگهدار با سرعت بیشتری انجام شده و تقویت ولتاژ و ترانس برق را شاهد باشیم.
نماینده پارس آباد در شورای اسلامی استان اردبیل به مشکل تامین نان در پارس آباد و غوغای صف های طولانی اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان 5 تا 10 هزار کارگر غیربومی از سایر شهرهای استان و استان های همجوار به عنوان کارگر فصلی وارد پارس آباد می شوند که به تناسب نیاز آنها باید سهمیه آرد این شهرستان افزایش یابد.
کریمی افزود: نظارت بر بازار به شکل ضعیفی انجام می شود و گلایه اصلی مردم از اوضاع معیشتی و اقتصادی است که کمبود نان نیز بر دامنه این مشکلات افزوده است.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی