/بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی/ قوانین ناکارآمد شوراها پاشنه آشیل مشکلات مدیریت شهری و روستایی
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
27 خراسان رضوی

در بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی بر ناکارآمد بودن قوانین به عنوان پاشنه آشیلی برای مدیریت شهری و روستایی تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها در بیست هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی استان، مهدی سالیانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، علیرضا خادم پیر مدیر ‌کل دفتر امور شهری و شوراها و محمد علی همدمی نژاد مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری خراسان رضوی مهمانان ویژه این نشست بودند.

در ابتدای این نشست علی‌محمد اله‌یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص)، اقدام اخیر نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده و حمایت رئیس جمهور بی خرد فرانسه از این اقدام را مایه ننگ و نابودی دولت فرانسه دانست.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استانها سپس از حضور مدیران استانی در این جلسه تقدیر و تشکر کرد و گفت: از جمله مشکلات شوراهای شهر و روستا و شهرداری در حال حاضر قوانین منسوخ و ناکارآمد موجود می‌باشد که می‌بایست بر همین اساس با تلاش دستگاههای دولتی در صدد رفع این مشکلات باشیم.

اله‌یاری ادامه داد: روند طولانی تصویب طرح های جامع و تفصیلی شهرها از دیگر مشکلات شوراها و شهرداری ها می‌باشد.

وی همچنین تصریح کرد: شورای اسلامی استان می‌تواند با کمک دفتر امور شهری و روستایی و معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی در جهت رفع مشکلات مختلف شوراها و شهرداری‌ها گامی مهم و اساسی را بردارد.

در ادامه این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی استان به نمایندگی سایر اعضا از کمیسیون های چهارگانه شورای استان به بیان مشکلات موجود در مسیر خدمتی شوراهای شهر و روستا و شهرداری ها پرداختند و سپس مدیران حاضر در این جلسه به سوالات نمایندگان شورای استان پاسخ دادند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی