رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: شوراهای اسلامی مقتدرانه به شهرداری ها طرح ارایه دهند
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
چهار محال

رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای اسلامی باید به رشد شهر کمک کرده و زمینه های جذب سرمایه را فراهم کرده و از ساخت و سازهای بدون اساس جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها به نقل از شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عوامل موفقیت هر شورا گفت: قطعاً عامل موفقیت شوراهای اسلامی تعامل و ارتباط دوسویه انها با شهردار و سازمان ها و ادارات است.

رئیسی دهکردی گفت: امروز هم مردم مانند زمان دفاع مقدس در شرایط سختی هستند چرا که در زمان جنگ دشمن مشخص بود اما در حال حاضر با یک جبهه نامشخص روبرو بوده و مسائل مختلف از قبیل کم کاری، تبلیغاتی عمل کردن، باند بازی و فشار و تورم مملکت را در جنگ تمام عیار قرار داده و بر همین اساس شوراهای اسلامی باید بیش از گذشته در این جنگ ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به موقعیت و نزدیکی شهر کیان با مرکز استان گفت: ارزش افزوده در شهر کیان با شهرکرد باید برابری کند و سرریز شهر شهرکرد به سمت شهر کیان روانه شود.

رئیسی دهکردی گفت: شوراهای اسلامی نباید سلیقه ای عمل کرده و بالعکس باید به رشد شهر کمک کنند و زمینه های جذب سرمایه گذار را فراهم کرده همچنین از ساخت و سازهای بدون اساس جلوگیری و یک گذر فرهنگی در شهر تعریف کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: شوراهای اسلامی باید مقتدر بوده و شورای شهرداری نباشند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی