نماینده ادوار شورای عالی استان‌ها: کارت شناسایی شوراها با گذشت دو و نیم سال از عمر دوره ششم هنوز صادر نشده است
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کریمی گیکلو

عضو شورای استان اردبیل ضمن قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم گفت: با گذشت دو و نیم سال از عمر دوره ششم شوراها همچنان کارت اعضای شورا که به نوعی شناسنامه شوراها محسوب می شود صادر نشده است و تقاضا داریم در این مورد توجه بیشتری شود.

بهنام کریمی گیکلو نماینده ادوار شورای عالی استان‌ها و عضو شورای استان اردبیل در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراها منتخبین مردم و پل ارتباطی شهروندان و دولت هستند و در نوک پیکان ارتباط با مردم قرار دارند.

وی تصریح کرد: عضویت در شورا افتخاری است و شغل محسوب نمی شود از این رو تلاش عمده شورائیان از روی دغدغه و برای خدمت به مردم است.

کریمی گیکلو اظهار کرد: با وجود تمام جانفشانی‌ها و خدمت به مردم متاسفانه آنچنان که باید به جایگاه شوراها توجه نمی شود و قانون شوراها عملیاتی نشده است.

عضو شورای استان اردبیل ضمن قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم گفت: باوجود ارتباط خوبی که رئیس جمهور محترم با شورای عالی استان‌ها برقرار کرده اند اما بدنه دولت تاکنون این ارتباط خود را با سایر شوراها اجرایی نکرده است. به طوری که با گذشت دو و نیم سال از عمر دوره ششم شوراها همچنان کارت اعضای شورا که به نوعی شناسنامه شوراها محسوب می شود صادر نشده است و تقاضا داریم در این مورد توجه بیشتری شود.

نماینده ادوار شورای عالی استان‌ها ضمن قدردانی از عملکرد خالصانه شوراها گفت: امیدواریم شوراها بتوانند آنچنان که در قانون پیش بینی شده است و ظرفیتی که دارند، اختیارات لازم را کسب کنند تا بتوانند بیش از پیش در راه آسایش و رفاه مردم خدمت کنند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی