رئیس شورای عالی استان‌ها در دیدار با اعضای شورای شهر و امام‌جمعه نظرآباد: همدلی اعضای شوراها، موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
دیدار امام جمعه نظر آباد و دبیری

دبیری گفت: هر چه اعضای شوراها همدل و منسجم‌تر باشند، این اتحاد به نفع جامعه است و رضایتمندی مردم افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در سفر به شهرستان نظرآباد با اعضای شورای شهر و امام‌جمعه نظرآباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیری در دیدار با اعضای شورای شهر نظرآباد با تبریک روز ملی شوراها، گفت:
بسیار خرسندم که همدلی و همراهی در میان اعضای شورای شهر وجود دارد و برآیند نیروها به سمتی است که کار اثربخش باشد و مردم رضایت داشته باشند.

وی افزود: شوراها نماد مردم‌سالاری دینی هستند که از طرف مردم انتخاب می‌شوند تا در راستای منافع مردم تصمیم بگیرند.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: علی‌رغم‌ وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی چه وجود دارد و ممکن است عملکرد اعضای شوراها را تحت تاثیر قرار دهد اما جامعه شورایی کشور عملکرد خوبی دارند و هرچند ممکن است خطاهایی هم رخ دهد ولی درصد آن خیلی کم است.

وی خاطرنشان کرد: مردم به حق انتظار ندارند که خطایی از شوراها سر بزند و ما در تلاشیم، با تلاش مضاعف و نظارت مستمر بتوانیم به سمتی حرکت کنیم که تخلفات و خطاها به کمترین میزان برسد.

همچنین رئیس شورای عالی استان‌ها در دیدار با حجت الاسلام قادر محمدی امام‌جمعه نظرآباد با تبریک روز ملی شوراها و روز خلیج فارس، گفت: طبق قانون رفع تبعیض از وظایف شوراها است که در این راستا تلاش می‌کنیم تا اقدامات خود را به صورت عملیاتی انجام دهیم.

دبیری افزود: هر چه اعضای شوراها همدل و منسجم‌تر باشند، این اتحاد به نفع جامعه است و رضایتمندی مردم افزایش پیدا می‌کند.

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی