سخنگوی شورای عالی استان ها جزئیات اجلاس بیست و هفتم این شورا را شرح داد: از پیگیری دیدار با مقام معظم رهبری در روز شوراها تا قرائت سوگندنامه نماینده جدید کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها
سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
اعظمی

فاروق اعظمی جزئیات اجلاس بیست و هفتم این شورا که به صورت مجازی برگزار شد، تشریح کرد.

فاروق اعظمی سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها به تشریح جزئیات اجلاس بیست و هفتم این شورا که به صورت مجازی برگزار شد، پرداخت.

وی گفت: در ابتدای بیست و هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که به صورت نشست هم‌اندیشی برگزار شد، دکتر شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس آقای ولی شکوهی مقدم نماینده جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها سوگندنامه خود را قرائت کرد و نمایندگان با عضویت وی در کمیسیون برنامه و بودجه موافقت کردند.

اعظمی ادامه داد: در ادامه نشست گزارش آقای زیارتی رئیس مرکز آموزش و پژوهش در مورد عملکرد این مرکز را داشتیم و سپس آقای خلیلی معاون امور دولت و کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها، به ارائه گزارش اقدامات دبیرخانه و برنامه‌های آینده، پرداخت.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: یکی از اقدامات مثبت و مؤثر انجام شده، حضور یکی از مدیران کل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها از این پس است که هم رابط ما با این سازمان خواهند بود و هم به عنوان مشاور کمیسیون‌ها، فعالیت خواهند کرد.

وی از برنامه‌های شورای عالی استان‌ها برای گرامیداشت هفته شوراها نیز گفت و خاطرنشان کرد: برای روز شوراها پیگیر دیدار با مقام معظم رهبری هستیم و امیدواریم این اتفاق خوب و با سعادت برای اعضای شورای عالی استان‌ها رخ دهد و همچنین برنامه تجلیل از شوراهای برتر در سطح روستا، بخش، شهر، شهرستان و استان در برنامه‌های ما قرار دارد.

اعظمی در پایان بیان داشت: برای خرداد ماه نیز پیگیر جلسه مشترک شورای عالی استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستیم که در صورت نهایی شدن در اردبیل برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی