رئیس و اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند
يکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
قدس

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم استان چهارمحال و بختیاری دعوت کردند تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

متن بیانیه  بدین شرح است:

«خودتان را براي راهپيمايي روز قدس آماده کنيد، آن هم صحنه عظيمي است براي اينکه همه بدانند که ملت ايران در صحنه است، بيدار است، پابرجاست و از هيچ قدرتي و از هيچ قلدري در سطح عالم، باک ندارد»

مقام معظم رهبري


"بسم الله الرحمن الرحیم"

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام نمایند.

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تأسی به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می کنند.

ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تعیین روز جهانی قدس به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در امتداد رسالت الهی و انسانی است. ملت بزرگ ایران نیز همراه با دیگر مردم آزاداندیش و آزادی‌خواه دنیا با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، خواهان برقراری خواست و اراده ملت فلسطین بر سرنوشت خویش است. این خواست و اراده متعلق به همه مردم فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است، چه آنان که در سرزمین فلسطین هستند چه آنان که آواره شده‌اند.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم خصوصاً جامعه شورایی استان دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی