نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: پنج شهرستان جنوبی کرمان فقط یک نماینده در مجلس دارند
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
خارایی5

خارایی گفت: پنج شهرستان جنوب کرمان با حدود ۴۵۰ هزار نفر جمعیت تنها یک نماینده دارند که این موضوع بسیار به ضرر مردم و روند پیشرفت و توسعه این شهرستان‌ها تمام می‌شود.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به گستردگی و پراکندگی جغرافیایی جنوب کرمان، گفت: پنج شهرستان جنوب کرمان با حدود ۴۵۰ هزار نفر جمعیت تنها یک نماینده دارند.

وی افزود: این موضوع بسیار به ضرر مردم و روند پیشرفت و توسعه این شهرستان‌ها تمام می‌شود چرا که نماینده مجلس شورای اسلامی تأثیرگذاری بسیاری در آبادانی شهرستان خود دارد و وقتی یک نماینده برای پنج شهرستان باشد، طبیعی است که نتواند به تمام امور حوزه انتخابیه خود برسد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: پنج شهرستان جنوب کرمان نیاز مبرم به اضافه کردن یک نماینده دیگر دارند و در وضعیت فعلی کارهای مردم بر زمین مانده و از مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امور داخلی و شوراها می‌خواهم در تعداد نمایندگان مجلس تجدید نظر کرده و آن را افزایش دهند.

خارایی در پایان از پرستاران و کادر درمان مرتبط با بیماری‌های خاص، سرطان، معلولان نیز تشکر کرد و اظهار داشت: پرستاران به ویژه در این بخش‌ها با ایثار، مهربانی و عشق به بیماران خدمت می‌کنند و همه ما قدردان این عزیزان هستیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی