نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: نقش قابل توجه روابط عمومی‌ سازمان‌ها در جراحی اقتصادی
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
حاجی بگلو

حاجی بگلو در نشستی که به مناسبت روز روابط عمومی با حضور شهردار مشهد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده بود، گفت: روابط عمومی نبض یک سازمان است و اگر به آن به عنوان بازوی توانمند و اجرایی نگاه کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات در حوزه اجرایی در داخل و بیرون از سازمان قابل حل است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، موسی الرضا حاجی‌بگلو نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در نشستی که به مناسبت روز روابط عمومی با حضور شهردار مشهد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده بود، گفت:  روابط عمومی نبض یک سازمان است و اگر به آن به عنوان بازوی توانمند و اجرایی نگاه کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات در حوزه اجرایی در داخل و بیرون از سازمان قابل حل است‌. اگر نتوانیم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم، در این حوزه هم شکست خواهیم خورد.

روابط عمومی نقش بسزایی در جهاد تبیین دارد 

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جراحی اقتصادی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در این زمان که یک جراحی اقتصادی بزرگ در کشور در حال رخ دادن است می‌توانند کمک کرده، اطلاعات دقیق به مردم داده و مردم را از این نگرانی‌ها رها کنند‌.

حاجی بگلو در ادامه افزود: اما اگر روابط عمومی‌ها نتوانند این پیوند و تعامل میان درون و بیرون سازمان را برقرار کنند این مشکلات قطعا وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: بر این باورم که در کنار فرهنگ و قدرت این روابط عمومی است که می‌تواند یک جامعه را آگاه کند‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی