بهمن میری نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری : نحوه جمع آوری زباله ها در روستاهای شهرستان کیار مناسب نیست
يکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
بهمن میری

میری افزود:با توجه به اختصاص قیر رایگان و عدم اختصاص بودجه کافی به دهیاری ها جهت زیرسازی، قرارداد ها قابل اجرا در روستاهای شهرستان کیار نیست....

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، بهمن میری نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: قطعاً شوراها عامل پیوند و رابط بین مردم با مسئولین هستند و انتظار داریم که نمایندگان مجلس نیز از ظرفیت شوراها استفاده کنند.

وی گفت: رویه‌ای که در دوره ششم شوراها داشتیم این بود که با همه مسئولین ارشد استانی هدفمند برنامه ها را پیش ببریم انتظار داریم در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس نیز، طرحهای پیشنهادی جهت اصلاح قانون که از طریق شورای عالی استانها ارسال می گردند در دستور کار قرار گیرند. 

میری افزود:با توجه به اختصاص قیر رایگان و عدم اختصاص بودجه کافی به دهیاری ها جهت زیرسازی، قرارداد ها قابل اجرا در روستاهای شهرستان کیار نیست.

وی با اشاره به تشکیل تعاونی دهیاری ها، تصریح کرد:  انتظار می رود از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور یک دستگاه بیل بکهو برای بخش مرکزی شهرستان کیار تهیه گردد.

میری یادآور شد: نحوه جمع آوری زباله ها در روستاهای شهرستان کیار مناسب نیست و مشکل آب آشامیدنی هم که مشکل اکثرمناطق استان است و تعویض شبکه آب شرب روستایی بسیار حیاتی است.

نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان ، در خصوص مشکلات اینترنت در شهرستان کیار افزود :علی رغم قول مساعدت مسولین  هنوز مشکل اینترنت برخی از روستاهای کیار از جمله زوردگان، قلعه ممکا،حاجی آباد ،جعفر آباد و سلم مرتفع نشده است.

وی با اشاره به این که نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها در پیش است، افزود: انتظار می رود که مسئولین شهرستانی برای شوراهای شهرستان کیار ویژه برنامه ای را در نظر بگیرند.

 میری همچنین برگزاری جلسه شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان کیار با نماینده مجلس را درخواست نمود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی