به همت شورای اسلامی شهر خاش: مراسم استانی شعر خوانی و ساختار شناسی شعر و فرهنگ استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
خاش

مراسم استانی شعر خوانی و ساختار شناسی شعر و فرهنگ استان سیستان و بلوچستان در شهر خاش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، مراسم استانی شعر خوانی و ساختار شناسی شعر و فرهنگ استان و آسیب شناسی شعر، به همت شورای اسلامی و شهرداری خاش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دانشکده صنعت و معدن در شهرستان خاش برگزار شد.

جلسه شعر خوانی واسیب شناسی شعرو تجلیل از شاعران منتخب شهرستان خاش با حضور دکتر باقری، معاون رسانه ایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر عزیزی، رییس شورای سیاست گذاری شعر استان،دکتر حواشی واستاد حمید ملک زاده و استادناصر ریگی، شاعران برجسته استان، یونس عارفی و غنی ریگی، خانم فرشته حسین زهی زمانی، بشیر یادگاری، سجاد کرد و امیرحمزه ریگی شاعران شهرستان برگزار گردید.

دلاور شهنوازی رئیس شورای شهر خاش در این نشست که در محل شورای اسلامی شهر و با حضور مهدی شهنوازی شهردار محترم، استاد نصرالله کرد، امان الله کردی و ملک محمد کردی از اعضای شورا شهر، مسافر شهنوازی و ایرج شهنوازی از ادارات ورزش و جوانان و برق برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم، خدمت میهمانان استانی اظهار داشت: خداراشکر می‌کنیم که در مدیریت شهری فعلی هر روزه اتفاقات و برنامه‌های خوب فرهنگی را شاهد هستیم.

وی به استعداد جوانان خاش در بحث شعر و کسب رتبه دوم شعر ناصر ریگی جوان موفق خاشی در جشنواره ملی شعر اشاره کرد و گفت: شعر و شعر خوانی در این شهر ریشه در تاریخ دارد و شورای شهر و شهرداری از قشر هنرمند به‌ویژه شاعران حمایت خواهد کرد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: شعر آرامش و تسکین خاطری برای انسان فراهم می‌کند که در میان هیاهوی زندگی ماشینی، از بهترین آرامش دهنده‌های خاطر است.

مهدی شهنوازی، شهردار شهر خاش نیز در حاشیه این مراسم به شاعران خاش اشاره کرد و گفت: جوانان خاش ظرفیت و استعدادهای فراوانی دارند و این ظرفیت ها را در زمینه های مختلف و عرصه های متفاوت به نمایش گذاشته اند و ما به این جوانان افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: تجلیل از شاعران جوان خاش با حضور اساتید برجسته شعر استان و دکتر عزیزی، دکتر باقری، دکتر حواشی و استاد ملک زاده در محل شورا را به فال نیک می‌گیریم و همیشه حامی انجمن شعر این شهر خواهیم بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی