برگزاری همایش روز ملی شوراها با حضور مسولین شهرستانی در زابل
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
شورا

همایش روز ملی شوراها با حضور مسولین شهرستانی در شهر زابل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، گرامیداشت روز شوراها توسط شهرداری زابل برگزار شد.

جمعی از مدیران واحدها و سازمان‌های تابعه شهرداری با حضور در دفتر شورا، روز شوراها را به اعضای محترم شورای شهر زابل  تبریک گفته و از تعامل،وحدت رویه و تدابیر اعضای محترم شورای شهر در راستای رفع و رجوع مشکلات شهری و پرسنلی شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بیان داشت: وحدت و همدلی امروز اعضای شوراهای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری زابل و دیگر مسئولان پیام آور خدمت بی منت  است.

در ادامه شهردار زابل ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: امروز با وفاق و همدلی اعضای محترم شورا و مجموعه شهرداری شاهد تحولاتی در سیما ومنظر شهرمان هستیم و این فرصت ارزشمندی است تا در سایه این همدلی بتوانیم خدمتگزاران شایسته برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

میثم جهانتیغ همچنین افزود: شورای ششم تلاش می‌نماید که تمام فعالیت‌ها حول محور قانون باشد تا بتوانیم در همین مسیر درراستای رفع مشکلات شهروندان محترم  به فعالیت ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زابل، وفاداری به عهد و پیمان، تلاش برای ارتقایرضایت مردم، انضباط مالی، مصرف بهینه و پرهیز از اسراف ،تجمل گرایی و... را مواردی اعلام کرد که شورای ششم نسبت به آن حساسیت داشته و در برنامه‌های کاری خود لحاظ می نماید.

در پایان این دیدار صمیمانه، لوح تقدیر از سوی شهردارزابل و کلیه کارکنان شهرداری به اعضای محترم شورای اسلامی شهر زابل  تقدیم گردید.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی