برگزاری همایش روز شوراها در شهرستان قصرقند با حضور مسولین شهرستان
يکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
روز شورا

به مناسب گرامیداشت نهم اردیبهشت؛ روز ملی شوراها، همایش گرامیداشت این روز در شهرستان قصرقند با حضور سایگانی سرپرست فرمانداری قصرقند، محمد کریم عزیزی رئیس شورای شهرستان، بخشداران مرکزی تلنگ، ساربوک، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، محمد کریم عزیزی رئیس شورای اسلامی شهرستان قصرقند در همایش گرامیداشت روز شوراها با اشاره به شرح وظایف شوراهای اسلامی گفت: باید شوراها حول محور قانون فعالیت کنند و قانونمندی و رعایت آن جزو اولویت های کاری شوراها در شهرستان  قصرقند باشد، همچنین اعضای شوراها باید نسبت به شرح وظایف خود در راستای قانون اشراف کامل داشته و به آن عمل کنند.

وی  با اشاره به تقارن روز ملی شوراها  با ماه مبارک رمضان و  روز جهانی قدس بر مسوولیت پذیری شوراها با توجه به رسالت خطیرشان تاکید کرد .

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان ها گفت: دقت در مسئله یابی و تشخیص نیازهای محلی از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت، اعضای شوراها در سطح شهر و روستاها باید نسبت شناخت اولویت‌های مهم و اولیه منطقه اقدام و آنها را بررسی و در مسیر کاری خود قرار دهند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها با اشاره به لزوم حفظ ارتباط دائمی مدیران و حضور صمیمانه آنها درمیان مردم و اطلاع از مشکلات آنان گفت: انتظار ما از مجموعه مدیران ادارات در سطح شهرستان این است که تا ضمن حفظ ارتباط دائمی با مردم و حضور صمیمانه در بین آنها نسبت پیگیری مشکلات آنان اقدام کنند.

در پایان این مراسم از شوراهای نمونه اسلامی شهر و روستاهای شهرستان با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی