نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها: وضعیت مسیر ارتباطی گیلان غرب به اسلام آباد غرب، اسف بار است
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
قباد کرمپور

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت راه های استان کرمانشاه گفت: وضعیت آسفالت جاده اصلی گیلان‌غرب به سمت اسلام آباد غرب به طول چهل کیلومتر اسفناک است.

قباد کرم پور نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به وضعیت راه‌های استان کرمانشاه گفت: وضعیت آسفالت جاده اصلی گیلان‌غرب به سمت اسلام آباد غرب به طول چهل کیلومتر اسفناک است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تردد در این محور و جمعیت بالای دهستان چله این جاده خطرآفرین شده و مردم این دیار سالانه شاهد تصادف و مرگ عزیزانشان در این جاده هستند.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها تاکید کرد: این جاده هم نیاز به آسفالت کامل دارد و هم نیازمند توسعه و تعریض به طول چهل کیلومتر تا سرچله است.

کرم‌پور ادامه داد: هر چند بقیه جاده‌های دهستان های این شهرستان نیر وضعیت مطلوبی ندارند.

وی با اشاره به آغاز سال نو و شروع سفرهای نوروزی گفت: ما در آستانه افزایش حجم مسافرت ها در تعطیلات نورز هستیم و این مسئله منجر به افزایش تصادفات منجر به مرگ می شود. از این رو درخواست ما رسیدگی سریع به این مسئله است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها با بیان اینکه شهر گیلانغرب شهر زنان مقاوم بنام خانم فرنگیس حیدرپوراست  که با تبر دوعراقی را به درک واصل کرد و یه نفر هم به اسیری گرفت و مورد تشویق مقام معظم رهبری گردید. حیف است این شهر مقاومت از جاده اسفالت خوب برخوردار نباشد و مردم مجبور باشند ضمن دادن تلفات و خسارت هرماه یکبار جلوبندی خودروهای خود را با این اوضاع اقتصادی تعمیر کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی