نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها: قیمت مسکن در همدان سر به فلک می کشد
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
رضا سهرابی

نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها با بیان این که قیمت مسکن در استان به ویژه شهر همدان افزایش بسیاری داشته است، بر تسریع در پیشبرد پروژه های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها از گرانی مسکن و اجاره بها در استان همدان گلایه کرد و گفت: قیمت خانه در بعضی شهرهای این استان نسبت به یک سال گذشته حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: پروژه های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن نیز در این استان به خوبی پیش نمی رود و برای کاهش قیمت مسکن لازم است تا اقدام عاجلی در زمینه ساخت و ساز در این استان صورت گیرد.

سهرابی در ادامه با اشاره به مشکلات دامداران در استان همدان بیان کرد: قیمت نهاده های دامی کمرشکن است و دامداران به دلیل کمبود و گرانی نهاده های دامی به شدت با مشکل رو به رو شده اند.

نماینده استان همدان گریزی هم به وضعیت جاده های استان همدان زد و گفت: جاده های فرعی استان همدان بسیار خطرناک هستند و همواره تصادفات سنگین و کشته های فراوان را رقم می زنند.

نماینده شورای شهرستان فامنین در پایان از مسئولان استانی و کشوری درخواست کرد تا با تقویت بخش صنعت و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان همدان شرایط ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم آورند تا نگرانی خانواده های بسیاری رفع شود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی