رئیس شورای عالی استان‌ها: جلسات کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
جلسه ویدیو کنفرانس

احمدی با اشاره به افزایش شیوع همه‌گیری ویروس کرونا و کمبود زمان برای بررسی و تصویب طرح‌ها گفت: بستر ویدئوکنفرانس برای برگزاری جلسات کمیسیون‌های هشت‌گانه شورای عالی استان‌ها فراهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، جلسه ویدئوکنفرانس رئیس شورای عالی استان‌ها با روسای کمیسیون های شورای عالی استان‌ها صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در این جلسه با اشاره به افزایش همه‌گیری ویروس کرونا و بعد مسافت گفت: از آنجایی که یک جلسه برای بررسی و تصویب طرح‌های شورای عالی استان‌ها کم است و از طرفی دوری مسافت که هم باعث زحمت اعضای شورای عالی استان‌ها و سبب افزایش هزینه‌هاست و همچنین افزایش همه‌گیری ویروس کرونا تصمیم گرفته‌ایم که جلسات کمیسیون‌ها به صورت مجازی برگزار شود تا ضمن رعایت اصول بهداشتی از بررسی و تصویب طرح‌ها غافل نمانیم.

وی با بیان اینکه برگزاری 1 جلسه در ماه نیز جواب گوی اقدامات ما نیست ادامه داد: این جلسه به عنوان افتتاحیه قلمداد می‌‌شود و از این پس کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها می‌‌توانند جلسات خود را با استفاده از امکانات مجازی که در اختیار شورای عالی استان‌هاست برگزار کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در صورت برگزای جلسات کمیسیون‌های هشت‌گانه شورای عالی استان‌ها به صورت مجازی ما توان این را داریم که طرح‌های بیشتری را به مجلس بفرستیم و کمبود زمان مانع از فعالیت ما نخواهد شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی