مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران: نقش شوراها در تهیه طرح های حوزه های شهری
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کاظمیان

کاظمیان گفت: در تلاش هستیم نظرات شوراها را بیشتر در طرح های خود اعمال کنیم. متقابلا نیز از شوراهای اسلامی انتظار داریم تا کمک کنند طرح ها سریعتر و دقیق تر تصویب شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، کاظمیان مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران درجلسه هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها که بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) برگزار شد، تهیه طرح های شهرسازی جامع و تفصیلی شهرها، نظارت بر اجرای این طرح ها وپشتیانی برای تحقق این طرح ها را از وظایف حوزه مسئولیت خود خواند و اظهارداشت: در حوزه جامع طرح های تفصیلی تلاش می کنیم با تغییر شرح خدمات و رویکرد طرح های تفصیلی تا جای ممکن از مشارکت و ظرفیت نهادهای مردمی در تهیه طرح ها استفاده کنیم.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: تلاش می کنیم قابلیت اجرایی طرح ها را به حداکثر برسانیم . بایستی کمک کنیم منافع عمومی همراه منافع حقیقی و اشخاص حقیقی همزمان و هسمو با یکدیگر محقق شود.

 مدیرکل دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران افزود: در تلاش هستیم نظرات شوراها را بیشتر در طرح های خود اعمال کنیم. متقابلا نیز از شوراهای اسلامی انتظار داریم تا کمک کنند طرح ها سریعتر و دقیق تر تصویب شوند. واقعیت این است که تهیه طرح ها به علل مختلفی زمان زیادی می برد.

همچنین درادامه این جلسه اعضای شورای عالی استان ها به بیان دیدگاه، مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی