رئیس شورای اسلامی بخش ارمند شهرستان خانمیرزا: تسریع در بازنگری طرح های هادی روستاهای بخش ارمند به منظور جلوگیری از مهاجرت مردم از ضروریات است
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
بوگری

بوگری با اشاره به اینکه 6 سال از ایجاد بخش ارمند می گذرد گفت: تاکنون به غیر از بخشداری هیچ کدام از ادارات در این بخش مستقر نشده و مردم برای انجام امور اداری به ناچار به بخش مرکزی عزیمت می کنند که منجر به نارضایتی مردمی شده لذا می طلبد مسئولین امر نسبت به جانمایی ساختمان ادارت بخش ارمند اهتمام ورزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری، در اولین جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی بخش های تابعه استان، فرود بوگری،رئیس شورای اسلامی بخش ارمند شهرستان خانمیرزا با اشاره به بیکاری مردم این بخش گفت: علی رغم عبور رود ارمند از وسط روستاها و داشتن زمین های حاصلخیز متاسفانه مردم بیکار هستند.

وی افزود: ورود آب رودخانه به چاه های در جوار رودخانه منجر به آلودگی آنها شده و مردم نمی توانند استفاده نمایند که خواستاریم مسئولین تصفیه خانه برای 17 روستای این بخش را به مستقر کنند.

بوگری با اشاره به اینکه 6 سال از ایجاد بخش ارمند می گذرد گفت: تاکنون به غیر از بخشداری هیچ کدام از ادارات در این بخش  مستقر نشده و مردم برای انجام امور اداری به ناچار به بخش مرکزی عزیمت می کنند که منجر به نارضایتی مردمی شده  لذا می طلبد مسئولان امر نسبت به جانمایی ساختمان ادارت بخش ارمند اهتمام ورزند.

رئیس شورای اسلامی بخش ارمند خاطر نشان کرد: با توجه به عدم بازنگری طرح هادی روستاهای این بخش مردم مجبور به ساخت و ساز در خارج محدود روستا شده اند و اکنون با مراجع قضایی مواجه شده لذا تسریع در بازنگری طرح های هادی بمنظور جلوگیری از مهاجرت مردم از ضروریات است.

وی افزود: عدم اختصاص قیر به منظور آسفالت معابر زیر سازی شده و اجرای شبکه فاضلاب در روستاهای پرجمعیت از مطالبه عمده مردم بخش ارمند می باشد که از مسئولان خواستاریم رسیدگی کنند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی