سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها: حضور ۳۰ نماینده از روستاها از نقاط قوت شورای عالی استان‌ها است/ تعامل با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از رویکردهای مهم ما است
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
مفضفی

بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها در جلسه با مهیار نورعلی معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: در تعامل با یکدیگر اقدامات بسیار خوبی می‌توان برای روستاها انجام داد و نقطه قوت شورای عالی استان‌ها این است که ۳۰ نماینده از روستاها در این شورا عضو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها نشست بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها با مهیار نورعلی معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها امروز برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر مدیران معاونت دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، معصومه خراسانی نماینده سمنان، محمد رضا اسدی نماینده اصفهان و هاشم هاشم‌زاده سنگر نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها و اسمعیل زیارتی رئیس مرکز آموزش و پژوهش این شورا حضور داشتند.

مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها در این نشست گفت: یکی از مهمترین رویکردهای ما تعامل، همکاری و همسویی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

وی افزود: هدف ما با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یکی است که همان رضایتمندی مردم در شهرها و روستاها است و در جلسه با مهندس سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز گفته شد که امکانات و پتانسیل‌های سازمان و شورای عالی استان‌ها متقابلاً در جهت رضایت مردم و پیشبرد امور و اهداف بکارگیری شود.

سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در تعامل با یکدیگر اقدامات بسیار خوبی می‌توان برای روستاها انجام داد و نقطه قوت شورای عالی استان‌ها این است که ۳۰ نماینده از روستاها در این شورا عضو هستند.

مفضفی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و به ویژه معاونت دهیاری‌های این سازمان می‌توانند از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای ارسال طرح و لایحه به مجلس استفاده کنند که این مسیر آسان‌تری برای حل مسائل مردم به ویژه در روستاها است و ما، در شورای عالی استان‌ها آمادگی لازم برای تعامل و هماهنگی و همکاری بیشتر با این مجموعه را داریم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی