نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها: برگزاری دوره آموزشی برای 8 شهرستان/ چهارمحال و بختیاری استانی کم‌برخوردار و محروم
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
باقری

محمد یعقوب باقری نماینده شهرستان خانمیرزا در نشست خبری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت و پتانسیل‌های بیشماری دارد که دیده نشده و همه به عنوان یک استان محروم به آن نگاه می‌کنند. 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عالی استان‌ها، محمد یعقوب باقری عضو شورای عالی استان‌ها و نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای استان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت و پتانسیل‌های بیشماری دارد که دیده نشده و همه به عنوان یک استان محروم به آن نگاه می‌کنند. 
 
وی تصریح کرد: لازم است مسئولین در بحث گردشگری و صنعت این استان توجه بیشتری داشته باشند و مشکلات آن را حل کنند. 
 
باقری بیان داشت: تلاش ما بر این بود که در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش، کشاورزی، صنعت، تونل‌ها و … به صورت ویژه ورود کنیم و پیگیر حل آن باشیم. 
 
وی خاطر نشان کرد: از ۳۲ طرحی که در شورای عالی استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ۱۲ طرح مربوط به چهارمحال و بختیاری بود، اما امسال طرح‌هایی در دست بررسی است که یکی از مهم‌ترین آنها اصلاح ماده ۱۰۱ است.

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها  اظهار داشت: برای اولین بار در هشت شهرستان استان دوره آموزشی برای شوراها برگزار شد، همچنین 130جلسه گرفته شد و با استاندار و مدیران کل استان جلسه برگزار کردیم و طرح‌هایی در شورای عالی استان‌ها بردیم. 

وی گفت: برای 8 شهرستان ماشین‌آلات گرفته شد همچنین بحث توزیع عادلانه آب را به تهران بردیم. در بحث حفظ حقوق بین‌المال، اصلاح حفظ حریم رودخانه و طرح حق‌‌آبه طرح‌هایی ارائه شد، اگر حق آبه شرب و صنعت که به استان‌های دیگر می‌رود تخصیص داده شود در بخش‌های عمرانی و غیره شاهد تحول خواهیم بود. 
 
وی گفت: در بحث حفظ حقوق شهروندی مطالبه گر بودیم وظیفه ما انتقال مشکلات مردم به مدیران بالادست است اما برخی مشکلات به اعتبارات و مشکلات کشوری مربوط است.دو هزار جامعه شورا در استان داریم که اکثرا خالصانه و صادقانه کار می‌کنند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی