نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: نمایندگان منتخب تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم معطوف کنند
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
خارایی

خارایی گفت: نمایندگان منتخب باید تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به این مردم نجیب بگذارند، مردمی که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی همیشه در صحنه حاضرند و حق بسیاری بر گردن نظام و کشور دارند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان، گفت: ضمن تشکر از دولت، مجلس، سپاه، ارتش و نهادهای مردمی که به مردم عزیز آن منطقه، یاری‌رسانی کردند، این نکته را اضافه کنم که کمک‌ها باید ادامه داشته باشد چرا که خسارات سیل بسیار زیاد است.

 وی در ادامه گریزی به انتخابات ۱۱ اسفند زد و افزود: از مردم شریف ایران اسلامی که در انتخابات شرکت کردند، تشکر می‌کنم و با حضور آن‌ها آرزوی دشمنان ملت مبنی بر برگزاری انتخابات با مشارکت بیست درصدی تعبیر نشد.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: اکنون نمایندگان منتخب باید تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به این مردم نجیب بگذارند، مردمی که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی همیشه در صحنه حاضرند و حق بسیاری بر گردن نظام و کشور دارند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با تشکیل هر مجلس جدیدی خون تازه‌ای در رگهای نظام و کشور جاری می‌شود و ما نیز در همین راستا از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست داریم تا با تغییر استاندار کرمان و فرمانداران جنوب این استان، خون تازه‌ای در رگهای مدیریتی کرمان جاری کنند.

خارایی خاطرنشان کرد: استاندار و فرمانداران جنوبی کرمان، نتوانسته‌اند برنامه‌ها و شعارهای دولت را عملی کنند و بهتر است با نیروهای جوان، انقلابی و جهادی جایگزین شوند تا وضعیت استان، بهبود یابد.

وی بیان کرد: همچنین از سازمان بازرسی کل کشور خواستارم، به فرمانداری‌های جنوب کرمان، بازرس ویژه اعزام کند چرا که مطابق قانون، روستاهای فاقد دهیاری را باید شوراهای بخش نظارت کنند اما مشاهده می‌شود که فرمانداران در امور آن‌ها مداخله می‌کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی