رئیس شورای بخش کیار شرقی استان چهارمحال و بختیاری خواستار شد: دیدار مردمی مدیران برای رسیدگی به مشکلات مردم در روزهای دوشنبه
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
پلله

رئیس شورای اسلامی بخش کیار شرقی با ابراز گلایه مندی از عدم حضور مدیران در روزهای دوشنبه در ادارات گفت بعضاً بنده در روز دوشنبه جهت دیدار با مدیران به دستگاهی مراجعه که با عدم حضور مدیر مواجه شده ام لذا خواستاریم جهت رسیدگی به مشکل مردم روزهای دوشنبه مدیران در محل کار حضور داشته باشند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری،مهران لله گانی،رئیس شورای اسلامی بخش کیار شرقی در اولین جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی بخش های تابعه استان، گفت: با توجه به وجود قلعه تاریخی امیر مفخم در روستای دزک این اثر تاریخی نیاز به مرمت و تعمیرات دارد که امیدواریم مسئولین امر رسیدگی لازم برای حفظ آثار تاریخی را معمول کنند.

وی افزود: عدم اجرای فاز 34 و پارک در شهرک عدل و بالا رفتن بدهی دهیاری به یک میلیارد و 300 میلیون تومان همچنین عدم تکمیل چارت ادارت مستقر در این منطقه ،تامین اعتبار به منظور استفاده از زمین فوتبال با توجه به اینکه حدود 20 سال است هیچگونه اعتباری دریافت ننموده ، تکمیل درمانگاه شبانه روزی دزک و فضاسازی محوطه مرکز بهداشت از عمده مطالبات روستای دزک و شهرک عدل است.

لله گانی خاطر نشان کرد: تامین اعتبار بمنظور تکمیل ساختمان و بهره برداری آتش نشانی با داشتن 50 درصد پیشرفت فیزیکی ، تعویض لوله های آب آشامیدنی در روستاها و اجرای طرح فاضلاب، مرمت و بهسازی جاده های منتهی به مزارع روستاها،تعیین تکلیف و رفع تداخل اراضی بین کشاورزان و منابع طبیعی و آبخیزداری، درخواست اختصاص ماشین آلات عمرانی از جمله بیل مکانیکی –کامیون و ماشین حمل زباله ، واریز خسارات وارده در بارندگی سال گذشته به دهیاری ها، نبود امکانات در مدارس روستاها،عدم انتن دهی مبایل و اینترنت، درخواست حفر چاه عمیق در مزارع  و عدم استقرار ادارات در بخش کیار شرقی از عمده مشکلات بخش کیار شرقی شهرستان کیار است.

رئیس شورای اسلامی بخش کیار شرقی افزود: دهیاری های این بخش با کمبود منابع مالی و اعتباری مواجه  می باشد که می طلبد مسئولین امر نسبت به افزایش اعتبارات بمنظور عمران بیشتر روستاها اقدام کنند.

وی با اشاره به توقف 8 ساله ساخت سالن ورزشی روستای سرتشنیز گفت: اختلافات ملکی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منابع طبیعی و آبخیزداری منجر به عدم بهره برداری این پروژه ورزشی شده و مردم گلایه مند هستند.

لله گانی افزود: با احداث سد سورک حقآبه کشاورزان پایین دست واریز اما کشاورزان بالا دست سد از جمله روستاهای کیار شرقی علی رغم پیگیری های بسیار از این حقابه بهره مند نشده  همچنین عدم ساماندهی وسایل حمل و نقل در مسیر روستاهای گشنیزجان،قلعه سلیم ،دزک و شهرک عدل به شهر فرخشهر و مرکز شهرستان و تعمیر مخزن آب روستای موسی آباد از مطالبه عمده مردمی است که نظارت بیشتر مسئولین امر را می طلبد.

رئیس شورای اسلامی بخش کیار شرقی با ابراز گلایه مندی از عدم حضور مدیران در روزهای دوشنبه در ادارات گفت بعضاً بنده در روز دوشنبه جهت دیدار با مدیران به دستگاهی مراجعه که با عدم حضور مدیر مواجه شده ام لذا خواستاریم جهت رسیدگی به مشکل مردم روزهای دوشنبه مدیران در محل کار حضور داشته باشند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی