رئیس شورای اسلامی بخش گندمان استان چهارمحال و بختیاری معضل نبود ماشین حمل زباله در روستاهای بخش گندمان
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رزئ

شیروانی با اشاره به عدم احترام و حفظ جایگاه شوراهای اسلامی در میان مسئولان خواستار شد ملاقات اعضای شوراهای اسلامی روستا و یا حداقل روسای شوراهای اسلامی بخش ها با مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین ارشد استان بیش از بیش توجه شود و در اتاق آنها را بر روی منتخبان مردم باز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری ، در اولین جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی بخش های تابعه استان، عزت اله شیروانی، رئیس شورای اسلامی بخش گندمان گفت : برگزاری جلسات با حضور مسئولان بخش و استان باشد که مشکلات رفع گردد همچنین انجام بازدید میدانی از ضروریات است چراکه بعضاً مشاهده شده مدیران دستگاه های  اجرایی از مشکلات روستاها مطلع نیستند.

وی با اشاره به مشکل دفن زباله در روستاهای بخش گندمان خاطر نشان کرد: این بخش مکان دفن زباله مشخص گردیده اما ماشین حمل زباله موجود نیست و علی رغم پیگیری های بسیار چه از طریق مسئولین استانی و چه کشوری مشکل رفع نشده است.

شیروانی با اشاره به عدم احترام و حفظ جایگاه شوراهای اسلامی در میان مسئولین خواستار شد ملاقات اعضای شوراهای اسلامی روستا و یا حداقل روسای شوراهای اسلامی بخش ها با مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین ارشد استان بیش از بیش توجه شود و در اتاق آنها را بر روی منتخبان مردم باز کنند.

رئیس شورای اسلامی بخش گندمان عمده مشکلات روستاهای این بخش را نبود آسفالت جاده ها ونبود آب شرب عنوان  و گفت: با توجه به اینکه اجرای شبکه آب شرب در روستاهای بخش گندمان به قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) سپرده شد با مخالف شرکت آب و فاضلاب مواجه و مشکل مردم رفع نشده امیدواریم مسئولین به این مورد نیز رسیدگی کنند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی