نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: فرمانداران در انتخابات بر اصل بی طرفی، پایبند باشند
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
خارایی

خارایی گفت: از استاندار محترم کرمان تقاضا دارم به فرمانداران جنوب کرمان، تذکر بدهد چرا که عده‌ای از آن‌ها در جهت تقویت نماینده فعلی حرکت می‌کنند که این موضوع خلاف قوانین است.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، گفت: فرمانداران بر اصل بی طرفی که مورد تأکید دولت نیز بارها قرار گرفته، پایبند باشند.

وی افزود: از استاندار محترم کرمان تقاضا دارم به فرمانداران جنوب کرمان، تذکر بدهد چرا که عده‌ای از آن‌ها در جهت تقویت نماینده فعلی حرکت می‌کنند که این موضوع خلاف قوانین است.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: برخی از فرمانداران می‌گویند ما می‌توانیم از شوراها و دهیاران به نفع کاندیدای خاصی استفاده‌ کنیم و این موارد را باید وزیر کشور برخورد کند.

خارایی اظهار داشت: از وزارت اطلاعات و دادستان کل کشور، خواستاریم به صورت سریع به گزارش تخلفاتی که به دستشان می‌رسد، رسیدگی کنند تا حقی از مردم ضایع نشود و به امر انتخابات دلسرد نشوند. همچنین فرمانداران و استانداران مراقبت کنند تا از خودروهای بیت‌المال جهت تبلیغات استفاده نشود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی