نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: نرخ خرید تضمینی گندم، افزایش یابد/ مردم در انتخابات مجلس به کسانی رأی می دهند که دنبال منافع خود و اطرفیانشان نباشند
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
خارایی

خارایی گفت: مردم آگاه هستند و به نمایندگانی که در طول دوره تصدی خود، کاری برای مردم نکرده و تنها منفعت خود و اطرافیانشان را مد نظر قرار داده‌اند، اعتماد نخواهند کرد و نمایندگان انقلابی و کارآمد که به دنبال کار مردم باشند را راهی پارلمان خواهند کرد.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تسلیت شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی ایران در سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی آنچنان به زبونی افتاده است که به حریم کشور دیگری تعدی می‌کند و بزدلانه فرماندهان مقاومت را هدف می‌گیرد اما این کارها دیگر فایده‌ای ندارد و نابودی این رژیم جعلی، حتمی است.

وی با اشاره به مسائل بین ایران و پاکستان، اظهار داشت: دشمنان امت اسلام بدانند ما با کشور دوست و برادر پاکستان هیچ تنش و مشکلی نداریم و روابط برادرانه این دو کشور، با آتش بیاری آن‌ها، خراب نمی‌شود.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه، مردم کرمان در انتخابات مجلس پرشور حضور خواهند داشت، خاطرنشان ساخت: مردم آگاه هستند و به نمایندگانی که در طول دوره تصدی خود، کاری برای مردم نکرده و تنها منفعت خود و اطرافیانشان را مد نظر قرار داده‌اند، اعتماد نخواهند کرد و نمایندگان انقلابی و کارآمد که به دنبال کار مردم باشند را راهی پارلمان خواهند کرد.

خارایی با انتقاد از نرخ خرید تضمینی گندم، بیان کرد: نرخ ۱۷ هزار و پانصد تومان، هزینه‌های کاشت گندم کشاورزان را نیز تأمین نمی‌کند و به ضرر کشاورز است و آن‌ها امید داشتند نرخ خرید تضمینی، ۲۵ هزار تومان باشد و در حال حاضر نیز از دولت تقاضا داریم، این قیمت به ۲۰ هزار تومان برسد.

وی در پایان به قیمت کنتور موتور برقی اشاره کرد و گفت: قیمت ۵۹ میلیون برای کشاورز قیمت زیادی است و باید آن را به صورت اقساط کنند تا کشاورزان بتوانند از پس هزینه آن برآیند وگرنه به صورت نقد بسیار کمرشکن است.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی