نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها: نگاه ویژه‌ای به مدرسه‌سازی در استان قزوین شود
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
خمسه

خمسه، گفت: در استان قزوین با کمبود مدرسه روبه‌رو هستیم و بنیاد برکت و وزارت آموزش و پرورش در بحث مدرسه‌سازی، نگاه ویژه‌ای به استان و به خصوص شهرستان آوج و آبگرم داشته باشند.

هادی خمسه نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تشکر از خدمات بنیاد برکت به مناطق محروم استان قزوین و شهرستان آوج، گفت: نظارت بیشتر در بحث اعطای تسهیلات جهت اشتغال و کارآفرینی، مورد خواست ما است.

وی افزود: عدم مدیریت و نظارت کافی در اعطای تسهیلات باعث شده که از یک خانواده چند نفر، این وام‌ها را دریافت کنند و از سوی دیگر برخی افراد نیازمند، محروم از آن بمانند.

عضو شورای عالی استان‌ها، ادامه داد: البته جای قدردانی دارد که افراد بسیاری با این تسهیلات، توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند اما کارگروه‌هایی که جهت شناسایی افراد بوده، گاهی کارآمدی کامل نداشته است و در این مورد، می‌توان از ظرفیت شوراها استفاده کرد.

نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها، خاطرنشان کرد: برخی مدارس در شهرستان آوج و شهر آبگرم، دو شیفته است و دانش‌آموزان شیفت عصر، آن آمادگی ذهنی که باید داشته باشند را ندارند.

وی اظهار داشت: به طور کلی در این مناطق و مجموع استان قزوین با کمبود مدرسه روبه‌رو هستیم و بنیاد برکت و وزارت آموزش و پرورش در بحث مدرسه‌سازی، نگاه ویژه‌ای به استان و به خصوص آوج و آبگرم داشته باشند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی