سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: اجلاس بیست و یکم شورای عالی استان‌ها با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، برگزار خواهد شد
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
سلیمان زاده

ایرج سلیمان‌زاده سخنگوی شورای عالی استان‌ها از برگزاری اجلاس بیست و یکم شورای عالی استان‌ها با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد.

ایرج سلیمان‌زاده سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص بیست و هفتمین نشست هیئت رئیسه این شورا، گفت: برنامه‌های اجلاس بیست و یکم شورای عالی استان‌ها و کمیسیون‌های تخصصی آن در این جلسه مورد بررسی و تصویب اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از جلسه هیئت رئیسه، نشست مشترک رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها با ریاست این شورا برگزار می‌شود و سپس از ساعت ۸ صبح فردا جلسات کمیسیون‌های تخصصی هشت‌گانه شورای عالی استان‌ها در مجموعه گردشگری عباس‌آباد، آغاز به کار خواهد کرد.

 

سخنگوی شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: ۸ طرح ارسالی از سوی هیئت رئیسه در جلسات کمیسیون‌های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر و تا ساعت ۱۷ بررسی خواهد شد.

 

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها در ادامه بیان داشت: از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه اجلاس بیست و یکم شورای عالی استان‌ها در دوره ششم شروع به کار می‌کند. در ابتدای جلسه، برگزاری مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر مهدی مسکنی معاون تعاون این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

 

 سلیمان‌زاده، تصریح کرد: در ادامه اجلاس نیز، نشست هم‌اندیشی با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت برگزار می‌شود که در آن، برخی از اعضای شورای عالی استان‌ها نقطه‌نظرات خود را مطرح خواهند کرد و سپس ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت پاسخگوی نمایندگان شورای عالی استان‌ها خواهد بود.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری که از مورخ ۱۲ تا ۱۸ مهرماه تحت عنوان روستا آباد‌ برگزار شد، نقطه عطفی در راستای شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های. روستاهای کشورمان بود که با استقبال بی نظیری همراه بود که نمایندگان شورای عالی استان‌ها نیز به عنوان بالاترین نهاد شورایی کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

 

سلیمان‌زاده به نمایندگی از ریاست و هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها با عرض خداقوت به تمامی غرفه‌داران و مسئولین اجرایی نمایشگاه، خواستار تداوم این نمایشگاه‌ها به صورت همه ساله در پایتخت و به صورت فصلی در مراکز استان‌ها شد.

 

وی در پایان گفت: اجلاس بیست و دوم شورای عالی استان‌ها در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی