نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: ترانشه‌های ایجاد شده در سطح شهر توسط شرکت‌های خدماتی برای مردم مشکل ساز شده است
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
فلاح

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی ترمیم‌ها در سطح شهر اصولی نیست و در مسیر ترانشه‌ها نشست‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این موضوع ایجاد مشکل برای مردم است، بنابراین لازم است شهرداری‌ها طی قراردادی هزینه آسفالت را از شرکت‌ها دریافت و خود نسبت به اصلاح مسیرها اقدام کنند.

محمدرضا فلاح عضو شورای شهر اصفهان و نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به وجود ترانشه‌های ناشی از عملیات ترمیم در حوزه آب و برق و … در سطح شهر اظهار کرد: شرکت‌های خدماتی ترانشه‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌کنند، نسبت به ترمیم آن اقدام نمی‌کنند یا اینکه این اقدام چندین ماه طول می‌کشد.

وی افزود: گاهی ترمیم‌ها اصولی نیست و در مسیر ترانشه‌ها نشست‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این موضوع ایجاد مشکل برای مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداران مناطق نسبت به این موضوع باید حساسیت ویژه داشته باشند؛ اگر شهرداری‌ها طی قراردادی هزینه آسفالت را از شرکت‌ها دریافت و خود نسبت به اصلاح مسیرها اقدام کنند، مطلوب خواهد بود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی