دیدار هیئت رئیسه شورا استان گیلان با صدا و سیمای مرکز استان: صدا و سیما آماده همکاری با شورای استان گیلان است
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
شورای استان گیلان

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان در دیدار با هیئت رئیسه شورای استان گیلان گفت: هر کاری هم که برای مردم باشد ما پوشش خبری خواهیم داد و همراه شما پیگیر مطالبات مردم خواهیم شد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان با مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان با محوریت ایجاد مشارکت و همکاری هر چه بهتر میان شورای اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز استان گیلان در راستای تبیین وظایف، اهداف و عملکرد شورای استان در راستای انجام وظایف قانونی و بیان مشکلات شهرستان های استان گیلان و پوشش خبری از سوی صداو سیما مرکز استان گیلان برگزار شد.

در همین راستا، علیرضا غفاری رئیس شورای اسلامی استان گیلان ضمن معرفی جایگاه و نقش شوراها در بهبود کیفیت مدیریت شهری و روستایی، وظایف شورای استان گیلان را در قالب ماده ۸۷ قانون تشکیلات و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور تشریح کرد و گفت: مهمترین این وظایف بررسی مسائل و مشکلات استان و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات و منابع در سطح استان و همچنین نظارت بر شوراهای استان به عنوان شورای فرادست است.

همچنین علی اکبری به عنوان نائب رئیس شورای استان گیلان، ضمن تشکر از تلاش‌های خانواده بزرگ صدا و سیمای مرکز گیلان و پوشش خبری شهرستان‌ها از آمادگی اعضای شورای اسلامی استان گیلان برای همکاری در زمینه رفع و انعکاس مشکلات مردم از طریق صدا وسیما خبر داد.

در ادامه جعفر قاسمی جیردهی عضو هیئت رئیسه شورای استان گفت: با توجه به اینکه صدا و سیما یکی از نهادهای مهم در جمهوری اسلامی ایران است و در تمام زمینه‌ها حضور فعال دارد این انتظار می‌رود که در ادامه این روند نسبت به همکاری با شورای استان به عنوان یکی از نهادهای مردمی نسبت به ارائه مطالبات مردم از مسئولین در استان همکاری های شایسته داشته باشند.

 مجید رجبی یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه جدید شورای استان نیز اظهار داشت: فصل تازه ای از همکاری های شورای استان با صداو سیما آغاز خواهد شد.

حجت الله باباپور سخنگوی شورای استان گیلان نیز ضمن تشکر از برنامه هایی که در آن پوشش خبری کلیه شهرستان ها انجام می‌گردد از مدیر کل صدا سیمای مرکز استان خواست تا ساخت برنامه‌های شهرستانی را تداوم داشته باشد.

در ادامه مرتضی بخشی نژاد معاون برنامه‌ریزی و پژوهش صداوسیمای استان گیلان گفت: صداوسیما این ظرفیت را دارد که برای همه‌ی شهرها و روستاها یک برنامه بسازد و با اجازه مدیر کل صداوسیمای استان گیلان موضوعات شورای استان را به صورت خبری پوشش دهد.

همچنین سیاهکلی قائم مقام مرکز صدا وسیمای استان گیلان تصریح کرد: عدم شناخت استان گیلان یک حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند از طریق شورای استان و صدا و سیما به کشور شناسانده شود.

در پایان نیز محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان ضمن جمع بندی جلسه بیان کرد: شورا یک درون مایه قرآنی و خدایی دارد و انتظار مردم از شوراها این است که در گفتار، رفتار و کردار خود صداقت و شفافیت داشته باشد. هر کاری هم که برای مردم باشد ما پوشش خبری خواهیم داد و همراه شما پیگیر مطالبات مردم خواهیم شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی