عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: شرکت مردم در انتخابات تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
فلاح

فلاح با بیان اینکه ما باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهیم گفت: در این صورت مردم با رضایت در انتخابات مشارکت خواهند کرد و مشارکت مردم مهر تاییدی بر حقانیت نظام است.

محمدرضا فلاح عضو شورای شهر اصفهان و نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر برای ما روزنه امید است و می توانیم در این دهه واقعیت های انقلاب را به مردم نشان دهیم. امیدوارم در این دهه همه مسئولان دستاوردهای انقلاب را به نسل نوجوان و جوان ارائه دهند تا امید و نشاط را برای جامعه به ویژه انتخابات پیش رو رقم بزنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که جشن انقلاب پیش از انتخابات برگزار می شود برای ما مهم است که مردم با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند تا در انتخابات با رضایت و علاقه شرکت کنند.

فلاح اضافه کرد: انتخابات پیشانی مردم سالاری نظام است و حضور در انتخابات به معنی تایید انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های نظام است.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات به عملکرد مسئولان و مدیران وابسته است. هرچقدر ما بتوانیم کارامدی خود را ثابت کنیم مردم با رضایت بیشتری در انتخابات حضور پیدا می کنند.

پایان پیام/

 
اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی