رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان ها: فعال بودن کارگاه‌های عمرانی زنده بودن شهر را تداعی می‌کند
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
آقامیری

آقامیری از پنج پروژه فعال سازمان عمرانی مناطق تهران بازدید کرد و گفت: فعال بودن کارگاه‌های عمرانی زنده بودن شهر را تداعی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سیدمحمد آقامیری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استانها با همراهی سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و برخی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پروژه‌های فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر۹، خیالستان زندگی، پارکینگ مینابی، توسعه ساختمان سازمان حراست شهرداری تهران و پارکینگ جوادیه بازدید کرد و در جریان آخرین جزئیات و روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

آقامیری بر اهمیت ویژه پروژه‌های پارکینگ جوادیه و مینابی در افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی به ویژه در محلات پرتراکم و برطرف کردن بخشی از مشکلات تأمین محل پارک خودرو‌های شهروندان تأکید کرد.

وی همچنین از افزایش سرانه فضا‌های خدماتی با بهره‌برداری از پروژه خیالستان زندگی ابراز خرسندی کرد و در ادامه ضمن بازدید از فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر ۹ گفت: از آنجا که دغدغه کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرداری تهران وجود دارد، افزایش زیرساخت‌های نگهداری و مهارت‌آموزی معتادان متجاهر با اتمام این پروژه، موجب افزایش ۲۵۰۰ نفری ظرفیت این مراکز خواهد شد.

آقامیری در پایان این بازدید، ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی این پروژه‌ها و تأکید بر این موضوع که فعال بودن کارگاه‌های عمرانی به نوعی زنده بودن شهر را تداعی می‌کند؛ از مساعدت و پی‌گیری شورای شهر درخصوص تأمین نقدینگی پروژه‌های عمرانی در راستای عدم توقف آن‌ها خبر داد.

پایان پیام/

 

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی