رئیس شورای عالی استان‌ها: پیگیر تحقق بیمه شوراها هستیم / باید کار‌های ماندگار انجام دهیم
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
دبیری

دبیری با بیان اینکه پیگیر اقدامات رفاهی برای شوراها هستیم گفت: گام های خوبی برای تخصیص بیمه برای شوراها برداشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان شورای عالی استان ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در همایش روز ملی شوراها که در استان سمنان برگزار می‌شد ضمن تبریک روز ملی شوراها و روز کارگر گفت: مسئله ای که در استان سمنان جلوه گری می‌کند اتحاد و همدلی نهادهای مختلف استان از جمله شوراها، استانداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است که باعث شده است یک مجموعه یک دست در استان شکل بگیرد.

دبیری افزود: همچنین شوراهای اسلامی سراسر استان هم بسیار همدل هستند و به صورت دغدغه مند فعالیت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از نمایندگان استان سمنان در شورای عالی استان‌ها گفت: نمایندگان استان سمنان در شورای عالی استان‌ها از تاثیرگذارترین نمایندگان این نهاد هستند و عملکرد خوبی داشتند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باید کارهای ماندگار در شوراها انجام شود گفت: شوراها دیر تشکیل شدند و هنوز مشکلات جدی دارند. به ویژه شوراهای فرادست از نظر برخورداری از بودجه و امکانات در وضعیت نامناسبی قرار دارند از این رو باید تلاش کنیم ضمن حل مشکلات کارهای بنیادی و ماندگار انجام دهیم.

دبیری تصریح کرد: به دنبال ایجاد شرایط رفاهی برای شوراهای سراسر کشور هستیم. از این رو مسائلی از جمله بیمه، مکان اسکان و … برای شوراها ضروری است و در تلاش هستیم اقدامات جدی انجام دهیم.

پایان پیام/

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی