نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها مطرح کرد: تسهیلات مسکن روستایی همچنان بلاتکلیف
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
محمدکاظم رحیمی

رحیمی گفت: بالغ بر دو ماه است که به امید افزایش تسهیلات ساخت مسکن، روند ساخت و ساز در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تقریبا راکد مانده است.

محمدکاظم رحیمی نماینده استان فارس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، از تأخیر در اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن گلایه کرد.

وی افزود: بالغ بر دو ماه است که به امید افزایش تسهیلات ساخت مسکن، روند ساخت و ساز در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تقریبا راکد مانده است. این در حالی است که بانک مرکزی در چهارم دی ماه بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصد را به ۹ بانک ابلاغ کرده است.

رحمی اظهار داشت: با این حال اما، مراجعات متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده، نشان می دهد که تخصیص اعتباری به بانک ها صورت نگرفته و در این مورد اظهار بی اطلاعی می کنند.

نماینده استان فارس در شورای عالی استانها در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود، این مصوبه که خبر مسرت بخشی برای توسعه مسکن در حوزه روستایی و شهرهای کوچک قلمداد می شود، سرعت بیشتری گرفته و تخصیص اعتبار لازم انجام شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی