پیام رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
سروری

سروری در پیامی ضمن تبریک روز آتش نشان، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و از زحمات آتش نشانان جان بر کف کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در پیامی روز آتش نشان را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

روز آتش نشان، روز ارج نهادن به تلاش و خدمتِ بی بدیلِ آتش‌نشانانِ عزیز و ایثارگرانِ عرصه‌های خطیرِ خطر است؛ آنان که سلامت و جان عزیز خود را به مخاطره می‌اندازند تا جان و جهانِ همنوعان را نجات دهند.

 به پاس ارج نهادن به حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی آتش‌نشانانِ دریادل که در اطفای حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر سال 1359 به شهادت رسیدند، روز هفتم مهر، به نام روزِ آتش نشان، نامگذاری و مزیّن گردید و نامِ بلندآوازه آنان، در دفتر ایثار و افتخار، ثبت و ماندگار شد.

در این سال‌ها، بارها شاهد ایثار آتش‌نشانان عزیزمان بوده‌ایم که حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشان‌های شریف وطن، گل سرسبد‌ آن‌ها بوده و همواره در خاطره جمعی مردمان ایران زمین خواهد ماند.

 ملّت فهیم ما، قدردان فداکاری‌های وصف‌ناپذیر فرزندان عزیزِ خود بوده و به نامِ پرافتخار آتش‌نشان می‌بالند؛ هرگز نام سربلندِ آنان را فراموش نمی کنند و سپاسگزار همیشگی آن عزیزان بوده و هستند.

 اینجانب، با گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش‌نشان و ارج نهادن به زحماتِ مخلصانه و طاقت فرسای این عزیزان، روز آتش‌نشانی و ایمنی را به شما آتش‌نشانان عزیز و خانواده‌های صبورتان صمیمانه تبریک عرض نموده، برایتان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی از خداوند متعال دارم.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی