نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: تأمین اعتبار پل آبنمای کنخ بندر لنگه در اولویت قرار گیرد
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
پرواز

عبدالله پرواز با بیان اینکه به دلیل انسداد آبنمای کنخ به علت بارندگی دیروز و عدم تحمل پل جاده قدیم محدوده دژگان، شاهد ترافیک ماشین‌های سنگین و سرگردانی راننده‌ها بودیم، گفت: دیگر نه نیاز می‌بینم بیشتر از این گلایه کنم و نه انتقاد اما امیدوارم گوش شنوایی باشد و تأمین اعتبار این آبنما در اولویت قرار گیرد.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وقوع بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان بندرلنگه و روستای گردشگری کنخ، گفت: بارها در جلسات مختلف گفتیم پل آبنمای کنخ نیاز به توجه ویژه در زمینه تأمین اعتبار دارد ولی به دلیل عدم تخصیص این اعتبار در سال‌های گذشته، متأسفانه کار نیمه تمام رها شد.

وی افزود: جاده بندرعباس به بوشهر که از بندرلنگه و نزدیکی روستای کنخ می‌گذرد و کریدور حمل و نقل شرق به غرب است که به دلیل انسداد آبنمای کنخ به علت بارندگی دیروز و عدم تحمل پل جاده قدیم محدوده دژگان، شاهد ترافیک ماشین‌های سنگین و سرگردانی راننده‌ها بودیم.

پرواز اظهار داشت: این وضعیت را مسئولان به خوبی ببینند و امیدوارم درک کنند چرا مردم اصرار به تکمیل این پل آبنمای مهم دارند.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها، گفت: دیگر نه نیاز می‌بینم بیشتر از این گلایه کنم و نه انتقاد اما امیدوارم گوش شنوایی باشد و تأمین اعتبار این آبنما در اولویت قرار گیرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی