پیام تبریک و قدردانی رئیس و اعضای شورای اسلامی استان البرز از حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی
يکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
جلسه شورای استان البرز

رئیس و اعضای شورای اسلامی استان البرز از حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها من پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

"قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ "

"جنایتکاران بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و این فاجعه آفرینی پاسخی سخت در پی خواهد داشت باذن الله .(امام خامنه‌ای)"

در نخستین ساعات روز گذشته شاهد صحنه‌های غرور آفرینی بودیم که غیور مردان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خلق کردند و مرهمی بود بر جراحت هایی که رژیم منحوس صهیونیستی در سال های اخیر به قلوب ملت عزیز و انقلابی ایران وارد کرده بود.

 این وعده صادق توانست دل مردمی را در ایران و اقصی نقاط جهان شاد کند که تنها خواسته شان آزادگی و رهایی از بند متخاصمانی است که همواره زورگویی و تجاوز به مظلومان ابزار رسیدن به امیال شیطانی آنهاست.

از این رو این حماسه بزرگ و شیرین را به محضر مبارک یگانه عدالت گستر جهان حضرت ولی عصر عج الله، رهبری حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت سرافراز ایران اسلامی و همه ی مردم آزاده در سراسر دنیا تبریک عرض مینمائم و با افتخار بوسه می زنیم بر دستان پر توان پاسداران امنیت این مرز و بوم. إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی