رئیس و اعضای شورای استان خراسان رضوی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم کردند
سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کنسولگری ج ا در سوریه

در پی اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار در تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه رئیس و اعضای شورای اسلامی استان در بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، در پی اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار در تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه رئیس و اعضای شورای اسلامی استان در بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.

در این بیاینه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و عزاداری‌های مردم شریف استان در سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)، شورای اسلامی استان خراسان رضوی تجاوز جنگنده‌های رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق سوریه و به شهادت رساندن سرداران و مستشاران نظامی کشور عزیزمان را به شدت محکوم می‌نماید.

این نخستین بار از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون هست که رژیم منحوس و غاصب اسرائیل به طور مستقیم و آشکار اقدام به حمله و تجاوز به کنسولگری ایران که بخشی از خاک جمهوری اسلامی در کشور سوریه محسوب می‌شود نموده که این خود نشان از شکست‌های سنگین و جنون آمیز این رژیم جعلی و جنایتکار در مواجه با جبهه مقاومت دارد و سبب وحدت و یکپارچگی بیشتر جبهه‌های مقاومت اسلامی در جهت از بین بردن این غده سرطانی در منطقه خواهد شد.

در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت فرزندان کشورمان به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده معظم این شهدا، همرزمان ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی، در این شب‌ها و روزهای عزیز و پربرکت آرزوی نابودی اسرائیل و دشمنان اسلام و مسلمین را دارد.

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی