پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان ها در پی ارتحال آیت الله امامی کاشانی
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
دبیری

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان ها در پیامی درگذشت بزرگمرد عرصه علم و عمل، مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال آیت‌الله محمد امامی کاشانی بزرگمرد عرصه علم و عمل، مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

ایشان، عمر با برکت خویش را صرف مبارزه و دفاع مخلصانه از آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب و جمهوری اسلامی، ترویج معارف دینی و اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مردم شریف ایران کرد و نیز کارنامه‌ای درخشان و ماندگار در ریاست مدرسهٔ عالی شهید مطهری، امامت موقت جمعه تهران، عضویت در شورای نگهبان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از خود بر جای گذاشت.

آیت‌الله امامی کاشانی شخصیت بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در هر کسوت و مسئولیتی که به عهده گرفت، از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام و کشور دریغ نکرد.

اینجانب مصیبت درگذشت این عالم برجسته را خدمت مقام معظم رهبری، خاندان مکرم و همه وابستگان و نیز حوزه‌ علمیه و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی