نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: مردم نرماشیر با مشارکت گسترده، ثابت خواهند کرد به آرمانهای نظام و انقلاب وفادارند
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
عباس زاده

عباس زاده گفت: در انتخابات‌های‌ پیشین نیز مردم بابصیرت نرماشیر همواره بالای ۹۰ درصد مشارکت داشته‌اند و در این انتخابات نیز، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، قطعا حضور حماسی و پرشوری خواهند داشت.

علیرضا عباس‌زاده نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات پیش رو، از حیث منطقه‌ای و بین‌المللی اهمیت بسیاری برای کشور دارد و حضور پرشور مردم، قطعاً جایگاه جمهوری اسلامی را در معادلات جهانی، بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

وی افزود: تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی، برای گذر از مشکلات به ویژه در بخش اقتصاد، ضروری است که این مهم حضور و مشارکت مردم را می‌طلبد. شوراهای شهر و روستا نیز در این گام، همراه مردم هستند و از هیچ تلاشی برای پرشور کردن انتخابات، فروگذار نخواهند کرد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: مردم شهرستان نرماشیر نیز مانند همیشه با مشارکت گسترده خود، ثابت خواهند کرد به آرمانهای نظام و انقلاب وفادار هستند.

عباس‌زاده‌ خاطرنشان کرد: در انتخابات‌های‌ پیشین نیز مردم بابصیرت نرماشیر همواره بالای ۹۰ درصد مشارکت داشته‌اند و در این انتخابات نیز، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، قطعا حضور حماسی و پرشوری خواهند داشت.

وی در پایان، تصریح کرد: از کاندیداهای محترم انتخابات نیز خواهش می‌کنم از دادن وعده‌هایی که توان انجام آن را ندارند، پرهیز کنند و تنها در چارچوب اختیارات خود، به تبلیغات بپردازند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی